Provedené práce:
Dne 15. 3. 2018 byl proveden úklid venkovních prostor.
Dne 3. 4. 2018 bylo opraveno těsnění potrubí, v suterénu vlevo od výtahu. Problém s kapající vodou tak byl odstraněn.
Aktuálně řešené požadavky:
Dne 22. 2. 2018 byla schválena nabídka na uzavření nájemní smlouvy mezi SVJ Sezemínská 2030 se společností Cetin, za účelem pronájmu části střechy domu. Na základě schválení této nabídky probíhají jednání o odsouhlasení a následném podpisu nájemní smlouvy.
Plánované práce:
Na základě odsouhlasení nákladů na údržbu domu členské schůze a shromáždění ze dne 30. 10. 2017 je plánovaná výměna protipožárních dveří do chodbiček. Předpokládaná doba realizace výměny dveří je 2-3Q/2018.
Na základě odsouhlasení nákladů na údržbu domu členské schůze a shromáždění ze dne 30. 10. 2017 je plánován úklid společných prostor v domě. Při této příležitosti bude přistaven kontejner a zajištěn následný odvoz do sběrného dvora. Vlastníkům bude nabídnuta možnost odvozu nepotřebných věcí. Předpokládaná doba realizace přistavení kontejneru je 05-06/2018. Vlastníky, kteří budou mít zájem o odvoz svých nepotřebných věcí, prosíme o sdělení této informace nejlépe na e-mail: info@sezeminska2030.cz. Na základě reakcí od vlastníků, bude vybrána odpovídající velikost kontejneru.