Provozní informace za období 19. 02. – 04. 03.2018

Provedené práce:

Dne 20. 2. 2018 byla osazena regulační klapka do ventilátoru napojeného na byty, u kterých majitelé nahlásili, že dochází k velkému podtlaku při zapnuté ventilaci. Problém s hlukem tak byl vyřešen pro tuto problematickou větev.

Dne 20. a 22. 2. 2018 proběhly opravy odsávání na problematickém rameni odsávání. V současné době ve všech bytech, kde byly nahlášeny problémy, je odsávání funkční.

Dne 28. 2. 2018 byly rozmístěny návnady do děr ve venkovních prostorách před vstupem do domu u zvonků, také byla pod terasu za mříže položena plastová deratizační stanice s návnadou. Ve sklepích byly dále doplněny návnadové papírové stanice.

Aktuálně řešené požadavky:

Dne 22. 2. 2018 byla schválena v korespondenčním hlasování společenství, nabídka na uzavření nájemní smlouvy mezi SVJ Sezemínská 2030 se společností Cetin, za účelem pronájmu části střechy domu. Na základě schválení této nabídky probíhají jednání o odsouhlasení a následném podpisu nájemní smlouvy.

V současné době se ve sklepních kójích v 1NP vyskytují ve větší míře moli. Dne 26. 2. 2018 byl zaslán všem obyvatelům informační e-mail s žádostí o kontrolu svých sklepních kojí, aby se eliminoval zdroj molů. Do dnešního dne nebyl zjištěn zdroj, pokud nebude i nadále zjištěn, bude nutná individuální kontrola všech sklepních kójí v 1NP. Jednotliví vlastníci budou tak vyzváni k součinnosti a k  zpřístupnění sklepních kójí při hledání zdroje.

Plánované práce:

Na základě odsouhlasení nákladů na údržbu domu na rok 2018 členskou schůzí a shromážděním ze dne 30. 10. 2017 je plánovaná výměna protipožárních dveří do chodbiček k bytům. Předpokládaná doba realizace výměny dveří je  2-3Q/2018.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka je chráněna pomocí reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a smluvní podmínky společnosti Google.