Provedené práce:
Ve dnech 22. – 24. 01. 2018 byl v domě proveden generální úklid. Proběhlo mytí oken, úklid ve sklepních prostorách domu.
Dne 23. 01. 2018 byl opětovně řešen problém se špatně fungujícími radiátory v posledním patře. Na základě zpětné vazby od obyvatelů došlo k dalšímu přidání na cirkulačním čerpadle.
Dne 23. 01. 2018 byl vlastníkům i členům družstva na kontaktní adresu zaslán Návrh na přijetí rozhodnutí “per rollam“ SVJ Sezemínská 2030. Lhůta pro vyjádření se k návrhu je stanovena pro SVJ do 22. 02. 2018 a pro členy BD do 7. 02. 2018.
Dne 24. 01. 2018 proběhla pravidelná kontrola společností PO servis protipožární odolnosti dveří do chodbiček. Zpráva o výsledku bude doručena následně.
Dne 25. 01. 2018 byly řešeny problémy s nefunkční vzduchotechnikou. K majitelům, kteří nahlašovali nefunkční odsávání, se dostavil technik ze servisní firmy na VZT, p. Kovařík a provedl opravu. Druhé kolo oprav bude následovat dne 30. 01. 2018.
Aktuálně řešené požadavky:
Vyřizování doručených dotazů k hlasování “per rollam“
Plánované práce:
Na základě odsouhlasení nákladů na údržbu domu členské schůze a shromáždění ze dne 30. 10. 2017 probíhá prověření a posouzení stavu původních plastových oken, tj. oken, která nebyla měněna v rámci zateplení domu a jejichž vlastníci podali podnět k jejich kontrole.