Provozní informace za období 08. 01. – 14. 01.2018

Provedené práce:

Dne 10. a 12. 01. 2018 bylo provedeno přeložení vodovodního rozvodu z nepřístupného místa . V současné době jsou uzávěry pro nutné případy dostupné ze společných prostor. Na základě provedené úpravy budou vlastníci, kteří dosud nemají k uzávěrům přístup, v budoucnu kontaktováni a bude jim předán klíč od společných prostor.

Dne 12. 01. 2018  bylo odstraněno malé sklo u podlahy vedle dveří do vestibulu a seřízen zavírač na vstupních dveřích. Vchodové dveře byly seřízeny tak, aby se zavíraly stejnou silou, když jsou vnitřní dveře do vestibulu zavřené nebo otevřené. K odstranění došlo na návrh správce, aby se vyřešily dlouhodobě přetrvávající problémy s nedovíráním či prudkým zavíráním vchodových dveří. Problémy s vchodovými dveřmi budou i nadále monitorovány.

 Aktuálně řešené požadavky:

Probíhá reklamace úklidu v domě a komunikace o zlepšení, se společností zajišťující úklid v domě.

Probíhají jednání se společností CETIN ohledně možnosti pronájmu části střechy.

Plánované práce:

Na základě odsouhlasení nákladů na údržbu domu členské schůze a shromáždění ze dne 30. 10. 2017 probíhá prověření a posouzení stavu původních plastových oken, tj. oken, která nebyla měněna v rámci zateplení domu a jejichž vlastníci podali podnět k jejich kontrole.

Dne 22. 01. 2018 proběhne v domě plánovaný generální úklid.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka je chráněna pomocí reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a smluvní podmínky společnosti Google.